fbpx

Varkauden Teatteri peruu tulevan viikonlopun näytökset

Vaimoni Maurice perjantaina 19.3. klo 19 ja Adalmiinan helmi lauantaina 20.3. klo 13 perutaan sairastapauksen vuoksi.

Lippuja lunastaneita pyydetään ottamaan yhteyttä teatterin lippumyymälään. Liput voidaan vaihtaa muihin esityksiin tai palautamme rahat.

Varkauden Teatteri kehottaa katsojia pitämään jo lunastetut lippunsa tallessa. Liput voi käyttää korvaaviin esityksiin. Mikäli asiakas haluaa rahansa takaisin, emme valitettavasti pysty palauttamaan Ticketmasterin palvelumaksuja.

Henkilöitä, jotka ovat ostaneet lippunsa ilman yhteystietojen jättämistä, pyydetään ottamaan yhteyttä lippumyymäläämme ensisijaisesti sähköpostitse myynti@varkaudenteatteri.fi tai puh. 044 364 8830.

Teatteri pahoittelee ja pyytää pitkämielisyyttä.
Pidetäänhän toisistamme huolta!

 


Mikäli olet ostanut lippusi suoraan Ticketmasterin järjestelmästä ohessa heidän toimintaohjensa:

LIPPUJEN PALAUTUSOHJE:

Verkkokaupassa luottokorttia, PayPalia tai Klarnaa maksutapana käyttäneiden lipun ostajien ei tarvitse tehdä mitään.

  • Mikäli olet ostanut liput Ticketmasterin verkkokaupasta käyttäen luottokorttia, palautetaan lipun hinta ostossa käytetylle luottokortille automaattisesti.
  • Mikäli olet ostanut liput käyttäen PayPal-tiliäsi, hyvitetään lipun hinta PayPal-tilille automaattisesti.
  • Mikäli olet ostanut liput käyttäen Klarna-maksutapaa, hyvitetään lipun hinta Klarna-laskullesi automaattisesti. Mikäli sinulla on Klarna-laskustasi kysyttävää, voit olla yhteydessä Klarnaan 09-425 997 71 (ma-pe 8-18) tai info@klarna.fi

Mikäli liput on maksettu verkkopankin, Ticketmaster Suomen laskulla, Ticketmasterin lahjakortilla tai ostettu lippukaupasta pyydämme täyttämään alla olevan lomakkeen rahojen palautusta varten. Lomakkeelle tulee ilmoittaa tilinumero lippujen hinnan palautusta varten.

Palautuslomake suomeksi: https://1u.fi/8tlYV
Palautuslomake englanniksi: https://1u.fi/qEfVl

  • Palautus koskee aina koko tilausta ja kaikkia tilauksen lippuja.
  • Tilaisuuden peruuntuessa palautetaan vain lipun hinta, kaupan ehtojen mukaisesti. Palautus ei koske Ticketmasterin käsittely- tai toimitustapakuluja eikä tilausmaksua.
  • Lipun hinta palautetaan aina lipun alkuperäiselle ostajalle.

Mikäli sinulla on kysyttävää, löydät vastaukset useimmiten kysyttyihin kysymyksiin täältä:
https://help.ticketmaster.fi/hc/fi

Tapahtumajärjestäjä ja Ticketmaster Suomi pahoittelevat tästä aiheutuvaa vaivaa.