fbpx

Lauantain 19.3. Idän pikajunan arvoitus -näytökset on peruttu

Varkauden Teatteri joutuu perumaan lauantain 19.3. Idän pikajunan arvoitus -näytelmän esitykset sairastapauksen vuoksi.

Varkauden Teatteri kehottaa katsojia pitämään jo lunastetut lippunsa tallessa. Liput voi käyttää korvaaviin esityksiin. Esityskalenteriimme on saatu runsaasti lisäesityksiä keväälle 2022. Ajantasainen näytösaikataulu on päivitetty teatterin internet-sivulle.
Mikäli asiakas haluaa rahansa takaisin, emme valitettavasti pysty palauttamaan Ticketmasterin palvelumaksuja.

Henkilöitä, jotka ovat ostaneet lippunsa ilman yhteystietojen jättämistä, pyydetään ottamaan yhteyttä lippumyymäläämme ensisijaisesti sähköpostitse myynti@varkaudenteatteri.fi tai puh. 044 364 8830.

Teatteri pahoittelee tapahtunutta.


Verkkokaupassa luottokorttia, PayPalia tai Klarnaa maksutapana käyttäneiden lipun ostajien ei tarvitse tehdä mitään.

  • Mikäli olet ostanut liput Ticketmasterin verkkokaupasta käyttäen luottokorttia, palautetaan lipun hinta ostossa käytetylle luottokortille automaattisesti.
  • Mikäli olet ostanut liput käyttäen PayPal-tiliäsi, hyvitetään lipun hinta PayPal-tilille automaattisesti.
  • Mikäli olet ostanut liput käyttäen Klarna-maksutapaa, hyvitetään lipun hinta Klarna-laskullesi automaattisesti. Mikäli sinulla on Klarna-laskustasi kysyttävää, voit olla yhteydessä Klarnaan 09-425 997 71 (ma-pe 8-18) tai info@klarna.fi

Mikäli liput on maksettu verkkopankin, Ticketmaster Suomen laskulla, Ticketmasterin lahjakortilla tai ostettu lippukaupasta pyydämme täyttämään alla olevan lomakkeen rahojen palautusta varten. Lomakkeelle tulee ilmoittaa tilinumero lippujen hinnan palautusta varten.

Palautuslomake suomeksi: https://1u.fi/8tlYV
Palautuslomake englanniksi: https://1u.fi/qEfVl

  • Palautus koskee aina koko tilausta ja kaikkia tilauksen lippuja.
  • Tilaisuuden peruuntuessa palautetaan vain lipun hinta, kaupan ehtojen mukaisesti. Palautus ei koske Ticketmasterin käsittely- tai toimitustapakuluja eikä tilausmaksua.
  • Lipun hinta palautetaan aina lipun alkuperäiselle ostajalle.

Mikäli sinulla on kysyttävää, löydät vastaukset useimmiten kysyttyihin kysymyksiin täältä:
https://help.ticketmaster.fi/hc/fi

Tapahtumajärjestäjä ja Ticketmaster Suomi pahoittelevat tästä aiheutuvaa vaivaa.